Re: Panie Płókarz, proszę przyjć wyrazy

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 11:53:39 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> wrote:
> Na przykład w tym, że taką sprawę powinno się rozwiązywać raz na
> zawsze, w skoordynowany sposób, Jeśli napiszę gdzieś o pedofilskiej
> grupie, mogę mieć nadzieję, że po skasowaniu już się nie pojawi.
> Jeśli skasuję ją sobie sam, nie mam takiej gwarancji.

Nieprawda. w alt.* zakładać i kasowaćö grupy może każdy. Ty (czy ja, czy
ktokolwiek inny) skasuje, a inny bubek z usiech czy ex-zsrr założy.
*NIE MASZ* gwarancji takich, o jakich napisałeś wyżej.

> W tej sprawie odpowiedzialność administratorów jednak istnieje.

W jakim zakresie?

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
There are no threads in a.b.p.erotica,  so there's no  gain in using