Re: Panie Płókarz,

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 18:01:46 MET DST

Grzegorz Staniak wrote:

> Adam Nojszewski wrote:
>
> [...]
>
> A admin oczywiście powinien reagować dopiero kiedy przyjdzie do
> niego policja? czy taki proponujesz tryb rozwiązywania podobnych
> spraw? Telefon na policję i czekać aż coś zrobią?

a czemu nie napisac po prostu na abuse_at_icm.edu.pl ?
nie prosciej i sprawniej ?

jesli natomiast chodzi o grupy z hierarchii alt,
to kazdy moze je sam kasowac i zakladac, bez angazowania
adminow. w czym wiec problem ?

czy jak widzisz papierek na podworku to sam go podnosisz i wyrzucasz do
kosza,
czy biegasz i szukasz dozorcy, zeby go o tym zawiadomic ?

--w