Re: Panie Płókarz,

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 11:08:42 MET DST

Grzegorz Staniak wrote:

> Pokaż mi gdzie na www.usenet.pl lub news.icm.edu.pl znajduje sie
> informacja o tych adresach. Czy wiedzę o nich użytkownik ma nabywać
> przez anamnezję?

przez anamneze ? nie rozumiem.

a skad w ogole uzytkownik ma sie dowiedziec, jak uzywac tego Internetu ?
moze z "Internet for dummies" ?

> Na przykład w tym, że taką sprawę powinno się rozwiązywać raz na
> zawsze, w skoordynowany sposób, Jeśli napiszę gdzieś o pedofilskiej
> grupie, mogę mieć nadzieję, że po skasowaniu już się nie pojawi.

nadzieje mozesz miec. gwarancji nie, bo grupa moze pojawic
sie pod inna nazwa, nie mowiac juz o tym, ze bedzie dalej
istniec na pozostalych serwerach.

> Jeśli skasuję ją sobie sam, nie mam takiej gwarancji. W tej sprawie
> odpowiedzialność administratorów jednak istnieje.

jeszcze raz: po prostu piszesz maila do admina i zwracasz uwage
na tresci niezgodne z prawem na jakiejs grupie.
inni tak robia, dlaczego Ty nie mozesz ? gdzie widzisz ten wielki
problem ?

> Czy jak widzisz codziennie grupy pijaczków sikające, śmiecące i
> pieprzące się na sąsiednim podwórku, codziennie ich sam rozganiasz i
> sprzątasz, czy dzwonisz do dozorcy lub na policję?

mysle, ze pierwszym krokiem powinna byc rozmowa z administracja posesji,
a nie robienie z tego sensacji. administracja moze wtedy podjac rozne
kroki, a jesli nie daje sobie rady to moze na przyklad poprosic
o pomoc straz miejska. na moim podworku jakos administracja
dala sobie sama rade.

--w