Re: nielegalne grupy i crossposting

Autor: MD (dworn_at_main.amu.edu.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 09:56:15 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote:

> Natomiast, gdyby zaczac cenzurowac hierachie alt (nie chodzi mi o
> zamkniecie
> dostepu na jednym z serwerow, bo to bez znaczenia, lecz o cenzure w
> skali
> calego usenetu), to jetem przekonany, ze tego typu postingi zaczelyby
> trafiac na zupelnie niewinne grupy, wyrzadzajac o wiele wieksze szkody.
> a tego bysmy sobie nie zyczyli.

O wlasnie... tutaj Wojtku poruszyles bardzo istotny aspekt. Proby ostrej
cenzury spowoduja rozpelzniecie sie takich tresci po calym Usenecie (no,
znaczy po hierarchii alt glownie) i wtedy juz nie ma raczej szans na
zadne dzialania, bo tysiace ludzi musialoby byc zaangazowanych w samo
tylko sledzenie roznych alt.*

Rodzi sie jednak pytanie - czy pozwolic na skanalizowanie rynsztoka?

Mirek