Re: Panie Płókarz,

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 00:55:30 MET DST

In article <37C5AA43.9152451_at_icm.edu.pl>, W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl wrote:

>Hm, nie bardzo rozumiem zwiazku tej odpowiedzi z moim listem,

RM dał dwie alternatywy: zatrudnić fachowców od definicji pornografii
lub wycinać binaria. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że - abstrahując już
od definicji - wycinanie samej pornografii nie jest możliwe :), toteż
logicznym wyjściem byłoby wycinanie wszystkich binariów.

>i prawde mowiac tez nie rozumiem czego Ty nie rozumiesz %-)

Wszystko rozumiem :) A może tak mi się tylko wydaje...?:)

>a sens wykorzystywania usenetu do wysylania 'nie-binariow' rozumiesz ?
>;-)

To chociaż jest małe (zazwyczaj...) :)

>a tak serio, to z techniczego punktu widzenia (wykorzystanie lacz etc.)
>przez usenet jest taniej niz przez www. no, chyba zeby wszyscy
>zaczeli uzywac w3cache ...

Ojj tam, taniej, drożej... Po prostu szybciej.

BTW, pozwoliłem sobie na krótką statystykę (serwer ICM, stan na dzisiaj,
możliwe niewielkie różnice między poniższą statystyką a stanem
faktycznym).

1. Jest 19010 grup

2. Jest 11721 grup *.alt.*, co stanowi:
        - 61% całości

3. Jest 1019 grup *.alt.binaries.*, co stanowi:
        - 5% całości
        - 9% grup *.alt.*

4. Są 453 grupy *.alt.binaries.pictures.*, co stanowi:
        - 2% całości
        - 4% grup *.alt.*
        - 44% grup *.alt.binaries.*

5. Są 243 grupy *.alt.binaries.pictures.erotica.*, co stanowi:
        - 1% całości
        - 2% grup *.alt.*
        - 24% grup *.alt.binaries.*
        - 54% grup *.alt.binaries.pictures.*

Z czego wynika, że 61% grup stanowią alt-y, wykorzystywane (świadomie
nie napisałem "czytane") zapewne przez nie więcej niż 20% uzytkowników,
z czego prawdopodobnie 95% korzysta z 243 grup a.b.p.erotica. To
oczywiście liczby wzięte z sufitu, nie sądzę jednak, żebym się bardzo
pomylił.

10% alt-ów to binaria. Ciekawe mogłoby też być porównanie miejsca
zajmowanego przez 2% grup a.b.p.erotica oraz resztę - czyli 98% -
a.binaries. Mam wrażenie, że proporcje są odwrócone.

No nie wiem, jeśli to naprawdę konieczne, jeśli chodzi o wyższy interes,
dobro polskiej i światowej sieci Internet - OK, niech już będą te gołe
dupcie na ICM-ie... :)

>poza tym -- usenet jest podzielony na grupy tematyczne, wiec
>w razie czego latwiej jest skasowac cala grupe ;-)
>(niz kilka tysiecy serwerow www)

Argumentują, że wtedy zboczeńcy przenoszą się na alt.kubus-puchatek...
Nie zapomnij więc o tej, jak będziesz kasował ;)

>warta. inaczej trzebaby znacznie wiecej zainwestowac w lacza
>zagraniczne.

A więc nie myliłem się. Trzymacie gołe dupcie dla dobra Internetu...;)

Pozdrawiam,

--
Maciek Sniezek ----- | -------------- FANTASTYKA.pl --------------