Re: Odp: Panie Płókarz, proszę przyjąć wyrazy uz

Autor: JFK (jfk_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 00:58:42 MET DST

"DarekO" <darek_at_vc.pl> wrote, what no man has written before:

>Witam,
> Nie zamierzam czytać całej dyskusji na temat listu do Rzeczypospolitej.
>Uważam że admini z ICM z całą pewnością wiedzieli co robią. Nie można nie
>wiedzieć co jest na grupie alt.sex.pre-teen. I nie ma tu dyskusji -
>świadomie złamali prawo. KROPKA

Ten elektronik co zajmuje sie obsluga techniczna przekaznika
telewizyjnego nie mogl nie wiedziec ze za jego posrednictwem do
milionow telewidzow trafiaja takie bezecenstwa. Swiadomie lamal prawo
nie sabotujac tych transmisji. KROPKA.COM

>Że można sobie z tym szybko poradzić nie wylewając dziecka z kąpielą (jak
>kiedyś tepsa) świadczy fakt że tych grup już nie ma, choć są inne grupy alt.

a to, ze mozna to bylo szybko zrobic nie wysadzajac calego przekaznika
swiadczy fakt, ze choc po odbudowie tego programu juz nie ma, sa inne.

>Dyskusyjny jest natomiast sposób reakcji. Uważam że był odpowiedni.
>Powiadamianie policji lub prokuratora nie miało najmniejszego sensu. Oni
>doskonale o wszystkim wiedzieli.

Powiadamianie policji lub prokuratora nie mialo sensu. Oni juz dawno o
tym przekazniku widzieli [*1]

>Komórka w KGP o której tu piszecie w formie
>futurystycznej, istnieje już od dawna. Można nawet śmiało założyć że to
>czytają i się śmieją (pozdrowienia ;) ).

Wydzial, o ktorym mysle istnieje juz od dawna w mojej alternatywnej
rzeczywistosci. Moge nawet smialo zalozyc, ze wie, co ja w tej chwili
pisze. [znowu *1]

>Tyle że oni tych grup używali do
>wyłapywania ludzi którzy na nie piszą! Mam wrażenie że ktoś za nich
>załatwiał prowokację do przestępstwa.

Oni jednak tego przekaznika uzywali tylko do transmisji sygnalow
kontrolnych, aby ustalic, kto takie programy oglada {[*2] oraz [*1]}

>Jedynym sposobem walki było nagłośnienie sprawy i jak widać sposób był
>skuteczny.

Jedynym naprawde skutecznym i jedynie slusznym i najgenialniejszym
sposobem walki bylo naglosnienie calej sprawy poprzez wysadzenie
przekaznika.

>Nie można odmawiać komukolwiek wolności do słowa.

Kazdy czlowiek moze ogladac co mu sie podoba

>I właśnie z takiej
>wolności skorzystał Pan Płókarz. Powiadomił dziennikarzy swojej ulubionej
>gazety o tym co go boli, co według niego jest przestępstwem.

I wlasnie tacy ludzie powiadomili swoj ulubiony program "ZUM" o czyms,
co wg nich jest zbrodnia

[ciach przemyslany]

>Dziwi fakt że mają o to pretensje "obrońcy wolności słowa"

Dziwi fakt, ze maja o to pretensje ludzie, ktorzy ogladali 45 innych
kanalow, ktore zniknely wraz z wysadzeniem przekaznika

[ciach przemyslany]

>Dodatkową korzyścią jest fakt że artykuł podziałał także na administratorów
>innych serwerów. Dziwnym zbiegiem okoliczności te same grupy zniknęły z
>serwera news.task.gda.pl

dodtkowa korzyscia jest fakt, ze artykul podzialal takze na innych
technikow, ktorzy nagle tez przestali transmitowac ten program

[*1] zdaje sie, ze pl.rec.paranoja juz egzystuje
[*2] przypominam, ze to jest rzeczywistosc alternatywna

Ps. grupy zniknely? alez istnieja jeszcze na ilus tam setkach czy
tysiacach serwerow news. Dzieci nadal sa porywane i obdzierane z
dziecinstwa i radosci zycia, ludzie, ktorzy sie tym zajmowali dalej
spia spokojnie. Policja stracila kolejny slad.

I kto sie cieszy?? Tomek Płókarz

--
"Mimo wszystko nadal wierze, ze w glebi