Re: zawracanie glowy

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_elektron.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 00:43:32 MET DST

Dzien dobry,

On Thu, 26 Aug 1999, Wojtek Sylwestrzak wrote:

> ale tylko Ty masz problem z rozumieniem faktow.

To jest rzecz ocenna i w tym sie mozemy nie zgadzac. Natomiast fakty sa
proste: sa ludzie, ktorzy bula podatki i sa beneficjenci. Moja firma placi
podatki. Panska firma korzysta. Absurdalnosc tego ukladu bije w pysk i
wywoluje zrozumiala irytacje placacego i zrozumiala radosc korzystajacego.
Ale przeciez osobiscie nie musimy sie o to klocic?

> prawde mowiac, to bez znaczenia dlaczego. wazniejsze, zebys juz wiecej
> nie korzystal ze tego swojego prawa do zawracania glowy. tlumaczyc sie
> nie musisz.

Bede korzystal jesli uznam, ze mi na tym zalezy i nie bede sie tlumaczyl.
Jesli wolno w tej grupie bronic dostepu do zdjec damskich/meskich narzadow
plciowych to wolno tez bronic owocow swojej pracy pozeranych przez
podatki.

Krzysztof Czuma