Re: Panie Płókarz, proszę przyjćwyrazy uznania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 16:34:19 MET DST

Andrzej Bort wrote:

[...]

> pierwszą). I teraz spróbuj się postawić w syutacji admina, który jest na
> urlopie, a w tzw. "międzyczasie", znienacka, z dnia na dzień założono
> jedną z grup ewidentnie pornograficznych (więcej: z dziecięcą
> pornografią). Mało tego, jeden nawiedzony facet, nie znający w ogóle
> realiów usenetu, zamiast zgłosić to administratorom w ICM, przejął się
> tym, i wysmażył niezłe piekiełko w gazecie. Jak byś się czuł, gdybyś Ty
> był administratorem, i gdyby to Tobie ktoś wykręcił taki numer?

Pewnie nie najlepiej. I chodzi mi właśnie o uniknięcie takich
sytuacji w przyszłości. M.in. przez opracowanie i rozpropagowanie
(przynajmniej trochę) skutecznego sposobu postępowania w takich
sytuacjach.

> P.S.
> Przeglądanie pod kątem "właściwych" grup całej hierarchii alt.*, gdzie
> grup przybywa po conajmniej kilkanaście dziennie, jest (delikatnie
> mówiąc) nieciekawym zajęciem. Szczególnie po urlopie (a urlop był
> conajmniej kilkudniowy)... Piękna perspektywa, nie?

Gdyby robione było to regularnie, byłoby tych grup dużo mniej.
Niemniej zgadzam się, ani to przyjemne, ani nie powinno być zajęciem
dla admina.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>