Re: Panie

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 09:23:42 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> wrote:
> Andrzej Bort wrote:
[sporo ciach]
> Pewnie nie najlepiej.

Uff... A jednak ktoś mnie rozumie? :-)

> I chodzi mi właśnie o uniknięcie takich sytuacji w przyszłości.

Jeden sposób: INTERNETOWE PRAWO JAZDY. Serio piszę. Nawet rok temu w
prima aprilis był taki żart... A ile larum się z tego podniosło... "Że
Panie, wolność ograniczają!" :-)

> M.in. przez opracowanie i rozpropagowanie
> (przynajmniej trochę) skutecznego sposobu postępowania w takich
> sytuacjach.

Zawsze znajdzie się jakiś nowy, nieuświadomiony. Ale fakt, na razie
uświadomionych osób jest niewiele...

Więc dla kogo?

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
- Co to jest związek chemiczny?