Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć wyrazy uznania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 16:40:29 MET DST

Ziemek Borowski wrote:

[...]

> To go zaproponuj. (tak. prowokuję Cię). I wyślij do adminów tych serwerów
> które są rozpisane w ,,Newsy w Polsce'' FAQ.

Jak pisałem, nie znam się na tym. Tzn. mam jako-takie pojęcie co
można byłoby zrobić, ale nie znam możliwości technicznych i
"prawnych", tzn. np. na ile w jakieś działania mogliby się angażować
ludzie, którzy biorą pieniądze za coś innego. Ale spróbuję coś
wysmażyć. Podeślę tu na polipa.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>