Re: Panie Płókarz, proszę przyjć wyrazy uznania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 15:58:06 MET DST

Piotr Murawski wrote:

> Dzis na grupy alt.* naplynelo ok 2Gb postow, kto sie zglasza na
> ochotnika do przejrzenia?

A nie przyszło Ci do głowy, że można by _najpierw_ sprawdzać nazwy
grup, a _potem_ ewentualnie sprawdzać co w nich jest? I publikować
gdzie można adresy pod które należy zgłaszać nadużycia na
pozostałych grupach?

> U mnie "afera" spowodowala odciecie wszystkiego poza pl.*, inne grupy
> uzytkownicy dostaja po pisemnym wniosku i tez maja udastepniane tylko to
> co chcieli. Zastanawiam sie co bedzie jesli podobna sprawa wyniknie z
> www, bede dawal ludziom dostep do konkretnych stron? Czy system koncesji
> uprawniajacych do dostepu do sieci?
>
> Czy tak sobie wyobrazasz Internet w przyszlosci?

Nie. Ale nie wyobrażam go sobie też bez jakiejkolwiek kontroli.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>