Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć wyrazy uznania

Autor: Piotr Murawski (murawski_at_kki.net.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 09:51:38 MET DST

Grzegorz Staniak wrote:

> A nie przyszło Ci do głowy, że można by _najpierw_ sprawdzać nazwy
> grup, a _potem_ ewentualnie sprawdzać co w nich jest? I publikować
> gdzie można adresy pod które należy zgłaszać nadużycia na
> pozostałych grupach?

OK
Powiedz mi czy mam przejrzec grupy alt.christnet.*?

znajdziesz tam min takie grupy jak:
alt.christnet.sex
alt.christnet.satanism
alt.christnet.nudism
itd.

Odrazu sie tlumacze skad o nich wiem, wczoraj z kolega sprobowalismy
zrobic przeglad "podejrzanych grup" i min znalezlismy te powyzsze (nie
niewiem co tam jest, nie sprawdzilismy). Proba przegladu
alt.binaries.erotica.* przez dwie osoby zakonczyla sie niepowodzeniem tj
padlismy po 2h przegladania nie sprawdziwszy nawet polowy grup i bedac
w raczej paskudnym nastroju. Jesli bede musial codziennie grzebac sie w
tym paskudztwie to naiprawdopodobniej zamkne serwer (wiem w moim wypadku
dotknie to mala grupe ludzi).

[...]
> Nie. Ale nie wyobrażam go sobie też bez jakiejkolwiek kontroli.
To niech powstana do tego odpowiednie instytucje, przecierz beda mogli
wysylac cancele lub usuwac grupy i to odrazu na wszystkich serwerach.

Piotr Murawski