Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 15:05:18 MET DST

Piotr Kucharski wrote:

[...]

> Rozumiem, że na spółkę z plotkarzem będziecie przysyłać raz na tydzień
> listę grup z pornografią dziecięcą -- do skasowania. Adres podaję, bo
> ewidentnie nie znacie: abuse_at_news.icm.edu.pl

Czy to ma być propozycja współpracy z Twojej strony? Ustal adres,
pod który mam odsyłać "podejrzane" nazwy grup i przysyłaj mi co
tydzień listę nowych z hierachii alt.* - mój serwer nie daje mi do
nich dostępu przez TPSA. Z Twojej strony oczekuję zapewnienia, że po
drugiej stronie będzie siedział ktoś, kto te grupy sprawdzi. Z
podanego wyżej adresu pozwolę sobie nie skorzystać.

> Skąd wiesz? :)

Nie wiem. Ale zakładam, że administratorzy to odpowiedzialni ludzie.

> Gdzie są te sztaby? Znowu się wypowiadasz nie mając pojęcia.

A o czymś takim jak RBL słyszałeś?

> Nie ma sprawy, chętnie damy Ci posłuch.

Czekaj, "my"? Czy zostałeś właśnie prawnym reprezentantem
administratorów Usenetu w Polsce?

[...]

> Bardzo byłem ciekaw właśnie fachowych opinii na temat
>
> Ależ po raz trzeci bardzo proszę: przeglądaj, kontroluj, raportuj.
> Administratorzy news na pewno będą z Tobą współpracować w usuwaniu
> niepożądanych treści. Jak nie, to pisz do plotkarza, on już się
> nauczył, jak sprawę w gazetach opisać.

Jak już wspomniałem, nie mam dostępu do hierarchii alt.* z domu, a w
pracy mam inne zajęcia. Ale jeśli tylko mi to trochę ułatwisz, mogę
szukać podejrzanych nazw w hierachii alt.* - nie będzie to pewnie
wielki wysiłek.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>