Re: Panie Płókarz, proszę przyjć wyrazy uznania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 15:11:16 MET DST

Robert Maron wrote:

[...]

> to znaczy z kryterium nazwy (od ktorego zaczynales dyskusje), wracasz do
> kryterium zawartosci poszczegolnych artykulow

Owszem, bo w przeciwieństwie do Ciebie nie zależy mi na udowodnieniu
za wzelką cene, że nic nie da się zrobić. Mam wrażenie, że
posługując się najpierw nazwą, a potem ew. zawartością można
kontrolować nielegalne grupy alt.* całkiem niewilekim nakładem
środków.

> to ostatnie jest niezle (choc nie zawsze jasne), tylko, ze bardzo
> pracochlonne
>
> mozna oczywiscie zaproponowac eliminowanie grup, na ktorych pojawi sie choc
> jeden taki artykul; bylaby to niezla metoda na pozbycie sie hierarchii
> comp.os.windows...
>
> i powtorze - jesli jakis artykul Ci sie na altach nie podoba, to go wytnij

Nie mam dostępu do alt.* z domu.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>