Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 00:58:32 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> wrote:
> Czy to ma być propozycja współpracy z Twojej strony?
> Ustal adres, pod który mam odsyłać "podejrzane" nazwy grup
> i przysyłaj mi co tydzień listę nowych z hierachii alt.* -

dałoby się zrobić. co prawda z powodów technicznych (mało dysku)
nie mam w ogóle alt-ów, ale jak będę miał (aczkolwiek listę taką
można ściągnąć), to mogę to robić.

> Z Twojej strony oczekuję zapewnienia, że po
> drugiej stronie będzie siedział ktoś, kto te grupy sprawdzi.

Oczywiście.

> Z podanego wyżej adresu pozwolę sobie nie skorzystać.

Dlaczego nie? Zapewniam Cię, że czytają.

> A o czymś takim jak RBL słyszałeś?

Owszem. Za to Ty nie dość dokładnie. RBL polega na zgłoszeniach
użytkowników. Tak samo jak administratorzy (abuse_at_icm.edu.pl).
Nie ma zgłoszeń, to nie ma reakcji.

> Czekaj, "my"? Czy zostałeś właśnie prawnym reprezentantem
> administratorów Usenetu w Polsce?

Pozwól mi zacytować: "zakładam, że administratorzy to odpowiedzialni
ludzie."

> Jak już wspomniałem, nie mam dostępu do hierarchii alt.* z domu, a w
> pracy mam inne zajęcia. Ale jeśli tylko mi to trochę ułatwisz, mogę
> szukać podejrzanych nazw w hierachii alt.* - nie będzie to pewnie
> wielki wysiłek.

Mogę poprosić adminów w ICM, żeby specjalnie dla Ciebie założyli
imienny, zahasłowany dostęp do news.icm.edu.pl, z dostępem do alt.*,
z dowolnego miejsca. W zasadzie sam możesz to zrobić -- jeśli
wyjaśnisz pobudki, to zapewne by Ci udostępnili. Ja się wstawię za
Tobą, inni zapewne też. Pod presją RzP się ugięli, to pod naszą,
w słusznej sprawie, się nie ugną? ;->
Ale poważnie mówię, napisz do news_at_icm.edu.pl, albo powiedz, żebym
to zrobił za Ciebie.

p.