Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 20:32:26 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> wrote:
> Ale pewne minimum działań można chyba podjąć? Czy przejrzenie raz na
> tydzień nowości w hierarchii alt.* i wycięcie grup _jawnie_
> zorientowanych na pedofilów to takie znowu pełnoetatowe zajęcie? Jak
> widać po efektach, można było.

Rozumiem, że na spółkę z plotkarzem będziecie przysyłać raz na tydzień
listę grup z pornografią dziecięcą -- do skasowania. Adres podaję, bo
ewidentnie nie znacie: abuse_at_news.icm.edu.pl

> Wszyscy biorący feed z ICMu już tych grup nie dostaną.

Skąd wiesz? :)

> Jeśli są sztaby ludzi ochotniczo cenzurujących spam,

Gdzie są te sztaby? Znowu się wypowiadasz nie mając pojęcia.

> dlaczego nie mogłyby
> istnieć sposoby ostrzegania przed nielegalnymi treściami w Usenecie?
> W końcu wycięcie grupy czy postu raz na jakiś czas to nie jest
> wielka robota.

Nie ma sprawy, chętnie damy Ci posłuch. Raz na tydzień wystarczy.
Tylko pamiętaj: musisz przekonać plotkarza, żeby nie napisał do
Skandali, że za wolno pracujesz i przez 5 dni w tygodniu można było
wejść do grupy alt.binaries.pictures.dzieci.ktore.zgwalcil.plotkarz

> Bardzo byłem ciekaw właśnie fachowych opinii na temat
> możliwości technicznych, może jakiejś inicjatywy, prób
> zorganizowania jakiejś tam kontroli

Ależ po raz trzeci bardzo proszę: przeglądaj, kontroluj, raportuj.
Administratorzy news na pewno będą z Tobą współpracować w usuwaniu
niepożądanych treści. Jak nie, to pisz do plotkarza, on już się
nauczył, jak sprawę w gazetach opisać.

p.