Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć wyrazy uznania

Autor: Robert Maron (robmar_at_mimuw.edu.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 00:04:17 MET DST

On Wed, 25 Aug 1999 21:14:59 GMT, Maciek Sniezek <msniezek_at_medianet.pl> wrote:
: No właśnie. W kontekście tej nowej sprawy z Rz. przypomina mi się, jak
: to drzewiej wielu z zajmujących tu teraz kategoryczne stanowisko ze
: swadą tłumaczyło jak bardzo potrzebne są boty wycinające... źle
: zakodowane literki. Daleki jestem oczywiście od stwierdzenia, że ktoś
: może przestrzeganie ISO-8859-2 uznać za ważniejsze od wycinania
: dziecięcej pornografii...

to znaczy zatrudnimy kilkuset ekspertow od pornografii do odsiewania tego co
nielegalne?

czy tniemy wszystkie obrazki?

czy jestes kolejnym misiem, ktory odpisze, ze jest mu wszystko jedno jak to
sie zrobi, bo on sie nie zna (ale glos zabiera, dlaczego nie)

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                          http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/