Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć wyrazy uznania

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 23:14:59 MET DST

In article <slrn7s84hr.5pu.zmb_at_neuromancer.ceu.edu.pl>, ziembor_at_faq-bot.ziembor.waw.pl wrote:

>po polskiej częsci sieci zaczną krążyć boty wycinające binaria
>(lub ktoś dopisze takowe filtry do inna i będą wycinane na wejściu

No właśnie. W kontekście tej nowej sprawy z Rz. przypomina mi się, jak
to drzewiej wielu z zajmujących tu teraz kategoryczne stanowisko ze
swadą tłumaczyło jak bardzo potrzebne są boty wycinające... źle
zakodowane literki. Daleki jestem oczywiście od stwierdzenia, że ktoś
może przestrzeganie ISO-8859-2 uznać za ważniejsze od wycinania
dziecięcej pornografii...

Pozdrawiam,

--
Maciek Sniezek ----- | -------------- FANTASTYKA.pl --------------