Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć wyrazy uznania

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 00:26:59 MET DST

In article <slrn7s8q31.upk.robmar_at_robmar.mimuw.edu.pl>, robmar_at_mimuw.edu.pl (Robert Maron) wrote:
>On Wed, 25 Aug 1999 21:14:59 GMT, Maciek Sniezek <msniezek_at_medianet.pl> wrote:
>: No właśnie. W kontekście tej nowej sprawy z Rz. przypomina mi się, jak
>: to drzewiej wielu z zajmujących tu teraz kategoryczne stanowisko ze
>: swadą tłumaczyło jak bardzo potrzebne są boty wycinające... źle
>: zakodowane literki. Daleki jestem oczywiście od stwierdzenia, że ktoś
>: może przestrzeganie ISO-8859-2 uznać za ważniejsze od wycinania
>: dziecięcej pornografii...
>
>to znaczy zatrudnimy kilkuset ekspertow od pornografii do odsiewania tego co
>nielegalne?

A od kiedy to tak bardzo dba się tu o definicje?:) Zacznijmy może od
definicji spamu, potem przejdziemy do pornografii. Jestem w stanie
wymyślić Ci na poczekaniu 10 definicji niedozwolonych zdjęć, i każda z
nich będzie nieporównywalnie bardziej ścisła, konkretna i jednoznaczna,
niż tekst "Co to jest spam?", w którym tak wielkie znajdujecie
upodobanie :P

>czy tniemy wszystkie obrazki?

Jeśli o mnie chodzi - to rozwiązanie byłoby całkiem zadowalające.

>czy jestes kolejnym misiem, ktory odpisze, ze jest mu wszystko jedno jak to
>sie zrobi, bo on sie nie zna (ale glos zabiera, dlaczego nie)

Nie jestem kolejnym misiem.

Pozdrawiam,

--
Maciek Sniezek ----- | -------------- FANTASTYKA.pl --------------