Re: Panie Płókarz, proszę przyjšćwyrazy uznania

Autor: Radoslaw P. (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 00:12:08 MET DST

Dnia Wed, 25 Aug 1999 16:42:24 +0200, w artykule
<37C400D0.572423CF_at_zagiel.pl>, Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>
napisał(a):

>Owszem - nigdy wcześniej nie musiałem posługiwać się Message-ID.
>Używam prostych czytników typu FA lub NN do prostych czynności jak

FA oblsuguje tak podany Message-ID.

>czytanie i wysyłanie postów. Nie znam NNTP, natomiast dość dobrze
>znam RFC1630 (URIs in WWW) i wiem, że stosująca się do standardów
>przeglądarka powinna odsyłać do odpowiedniego artykułu po otrzymaniu
>URLa typu
>- i tak też zrobił NN. A reptile nie wpuścił mnie bez autoryzacji.
>Wystarczy?
[...]

Tak samo mozna sie czepic, ze adres powinien byc zapisany jako:
>Grzegorz Staniak <mailto:gstaniak_at_zagiel.pl>
a nie:
>Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>

A co do porownania T.P. z czlowiekiem, ktory krzyczy "Pali sie" na widok
plonacego domu, to znacznie lepsze byloby porownanie do czlowieka, ktory na
widok pozaru domu fotografuje zjawisko lub dzwoni na Czerwona Linie ZETKI
(lub podobnie), zamiast na Straz, nieprawdaz?
I nic dziwnego, ze okrzykniety jest balwanem, zwlaszcza, ze nawet przeprosic
nie potrafi tych, ktorym zaszkodzil (mimo, iz juz wie jak dzialaj usenet).

--
Radoslaw Poplawski (Wroclaw)
F1: http://f1.to.jest.to