Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć wyrazy uznania

Autor: Ziemek Borowski (zmb_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 18:00:45 MET DST

Wed, 25 Aug 1999 13:37:37 +0200, Grzegorz Staniak na pl.internet.polip napisał:

> [...]
>pretensje były skierowane nie tam, gdzie należało, jednak z drugiej
>strony jego przeciwnicy do tej pory nie potrafili powiedzieć niczego
>sensownego oprócz głodnych kawałków o trudnościach technicznych,
>niemożliwości cenzurowania Usenetu, lamerach, ignorantach,
>ciemnogrodzie, tropicielu dewiacji itp., w sumie poza insynuacjami i
>inwektywami bardzo niewiele. Dla mnie to naprawde żałosne widowisko.
>W momencie pojawienia się rzeczywistego problemu całe tzw.
>środowisko zachowuje się jak stado nastolatków: najpierw pokazać kto
>tu jest górą, a tzw. meritum? A kogo to obchodzi...

Może masz rację.
Tyle, że rozwiązaniem rzeczonego problemu jest albo nieudostępnianie
alt.* (jak robi news.tpnet.pl -- choć feeduje je dalej) albo ręczne
zakładanie tychże jak na galaxy.uci.agh.edu.pl (może oficjalna nazwa
jest inna, Szymon mnie poprawi). Pierwsze rozwiązanie mi się
stanowczo nie podoba. Drugie. Pewnie takie będzie musiało być
stosowane. Choć podjerzewam że skończy się to tak że z jednej strony
po polskiej częsci sieci zaczną krążyć boty wycinające binaria
(lub ktoś dopisze takowe filtry do inna i będą wycinane na wejściu
jak NOCALe). A z drugiej strony przestaną istnieć publiczne
serwery udostępniejące nieodpłanie większość grup.

A co do Tomka Płókarza... Jakoś nie przekonują argumenty o tym
,,że się nie znam''.
> http://info.icm.edu.pl/query.html?col=Poland&qt=%2BTomasz+%2B%22P%B3%F3karz%22+Tomek&qc=&qm=0&st=1&nh=50&lk=1&rf=0&oq=%22Tomasz+P%B3%F3karz%22&rq=0
wskazuje na to że człowiek jest w sieci już jakiś czas.

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/