Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 23:10:29 MET DST

In article <7q1132$25s$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>, Andrzej Bort <bort_at_polsl.gliwice.pl> wrote:

>pierwszą). I teraz spróbuj się postawić w syutacji admina, który jest na
>urlopie, a w tzw. "międzyczasie", znienacka, z dnia na dzień założono
>jedną z grup ewidentnie pornograficznych (więcej: z dziecięcą
>pornografią).

Czytam i czytam i czytam i ciągle widzę jakieś wzięte z kosmosu
przykłady. Nie zajmując stanowiska (chociaż swoje zdanie mam) prosiłbym
jednak o zachowanie proporcji - po obu stronach! - między tanim
populizmem a faktami. Dziecięce grupy pornograficzne alt.* z pewnością
nie zostały założone "znienacka", istnieją co najmniej od roku.

Pozdrawiam,

--
Maciek Sniezek ----- | -------------- FANTASTYKA.pl --------------