Re: Odp: Odp: Panie Płókarz, prosz

Autor: Gwidon Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 16:24:17 MET DST

On Wed, 25 Aug 1999, DarekO wrote:

> tylko w teorii

No coz, zalezy jak sie rozumie niewinnosc. Jesli w swietle kk, to
dyskusje, chocby i publiczne, o seksie z nieletnimi to nie pornografia.
Wiekszosc definicji pornografii koncentruje sie na obrazie, nie na
tekscie.

> Bo mieli lep na muchy. Tak myślę. Może również obawa że zrobi się wielka
> afera a oni przegrają w sądzie.

Jacy oni? KGP? Przeciez policja nie jest strona w sprawie karnej! I co
chodzi z tym lepem na muchy?

> Inwigilowany to za dużo powiedziane, i raczej nie polski. Chodzi o
> sprawdzanie czy posty na grópy pedofilskie nie wychodzą z naszego kraju, a
> jeśli tak to kto je wysyła. To wszystko.

To chyba ten system nie dziala zbyt dobrze, bo w przeciwnym razie
niesluszne grupy, nie tylko pedofilskie, stalyby puste.

> Powinny, ale myślisz że polski KK będzie regulował cały internet? W tej

MUSI. Nie ma innego wyjscia. Widzisz ze juz dzisiaj sa problemy. Twoje
rozumowanie przypomina mi argumentacje przeciwnikow prawa autorskiego
sprzed dziesieciu lat - sytuacja byla podobna!

> zrobić, przynajmniej nie w tej chwili. Chodziło tylko o to że na serwerze
> Uniwersytetu Warszawskiego udostępniane są grupy jednoznacznie pedofilskie.
> Jeśli ktoś wymaga od administratora sprawdzania każdego postu to jest
> kretynem, jeśli wymaga sprawdzenia nazw grup, to jest to rozsądny
postulat.

Zeby stwierdzic jaka (nowo powstala) grupe mozna rozpowszechniac a jaka
nie, trzebaby geniusza. Najlepiej ze zdolnosciami jasnowidczymi.

GSN