Odp: Odp: Panie Płókarz, proszę przyjąć wyrazy uznania (długie)

Autor: DarekO (darek_at_vc.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 15:56:55 MET DST

> alt.sex.pre-teen jest niewinna jak lza dziewicy (przynajmniej w teorii).
> Pewnie chodzilo ci o alt.binaries.sex.pre-teen

tylko w teorii

> Wiec czemu nie wyprowadzili demonstracyjne adminow ICM zakutych w
> kajdanki, przed kamerami telewizji publicznej? Dlatego ze dzialanie
> adminow nie nosi znamion przestepstwa.

Bo mieli lep na muchy. Tak myślę. Może również obawa że zrobi się wielka
afera a oni przegrają w sądzie.

> W tym kontekscie smiech panow z KGP
> moze miec tylko wydzwiek ironiczny.

A Ty byś się nie śmiał gbybyś czytał "co by było gdybyś był"

> Rozumiem - polski Usenet jest inwigilowany przez 'specow' z KPG
> (pozdrowienia dla ONYCH), ze o CiA, MI5 i Mosadzie nie wspomne.

Inwigilowany to za dużo powiedziane, i raczej nie polski. Chodzi o
sprawdzanie czy posty na grópy pedofilskie nie wychodzą z naszego kraju, a
jeśli tak to kto je wysyła. To wszystko.

> No dobrze, ale co z tego ze naglosniono? Psy szczekaja, a produkujacy
> sie na a.b.s.pre-teen (chociaz nie sadze zeby byl tam ktos z
> Polski, jakkolwiek nigdy nie wiadomo). wzruszaja ramionami i sla dalej. Za
> naglosnieniem powinny isc konkretne zmiany w kk dotyczace pornografii i
> innych przestepstw w sieci, a nie jalowa dyskusja.

Powinny, ale myślisz że polski KK będzie regulował cały internet? W tej
aferze nie chodziło o zlikwidowanie problemu w całości. Tego się nie da
zrobić, przynajmniej nie w tej chwili. Chodziło tylko o to że na serwerze
Uniwersytetu Warszawskiego udostępniane są grupy jednoznacznie pedofilskie.
Jeśli ktoś wymaga od administratora sprawdzania każdego postu to jest
kretynem, jeśli wymaga sprawdzenia nazw grup, to jest to rozsądny postulat.

. Sam miałem zamiar złożyć

> No i dobrze zes zrezygnowal, bo nic nie wskoralbys :(

Wiem - dlatego zrezygnowałem.

> Raczej 'wolnosci zdjecia' :>

zaraz się oburzą :>

> Coz, w Polsce jest jeszcze kilkanascie takich serwerow. Czy dotrzymaja one
> kroku przemianom? :)

Mam nadzieję że tak ale wszystko zależy jak się sprawa dalej potoczy.