Re: Panie Płókarz, proszę przyjšć

Autor: Gwidon Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 16:14:18 MET DST

On Wed, 25 Aug 1999, Grzegorz Staniak wrote:

> Ale pewne minimum działań można chyba podjąć? Czy przejrzenie raz na
> tydzień nowości w hierarchii alt.* i wycięcie grup _jawnie_
> zorientowanych na pedofilów to takie znowu pełnoetatowe zajęcie? Jak

Dlaczego tylko na pedofilow? Zaraz mi tu ciachnac tez tych co robia to,
eee, z marchewka :-)

> Co jest niemożliwe technicznie? Wycięcie jawnie pedofilskich grup?

Zdefiniuj grupe 'jawnie pedofilska', to sie zastanowimy.

> To właśnie zostało zrobione. Ustalenie jakiegoś sposobu obrony przed
> nadużyciami i rozpropagowanie go? Też chyba da się zrobić. Jeśli są
> sztaby ludzi ochotniczo cenzurujących spam, dlaczego nie mogłyby

Nie znam takiego sztabu ludzi. Nie w ICM. Hej, czy ktos nie chcialby
mnie przy tym zatrudnic? :-)

> W końcu wycięcie grupy czy postu raz na jakiś czas to nie jest
> wielka robota.

A potem sa pretensje o cenzure. Pol biedy jesli sie dobrze wycielo, ale
jesli zle? Bledy sie adminom wytyka, a dobrych posuniec nie chwali,
taki panie pieski zywot.

GSN