Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 19:08:11 MET DST

"Tomasz Płókarz" <tolep_at_box43.gnet.pl> wrote:
> To moze mnie Pan oswieci, odpowiadajac na pytanie:
> Czy admin ma wplyw na to, ja kie grupy sa na jego serwerze dostepne? Jesli
> nie, to dlaczego nie znajduje wielu z tych, o ktore mi chodzilo, na przyklad
> na news.tpnet.pl ?

Polityka udostępniania tych grup dla poszczególnych adresów/nazw. To, że
czegoś nie widzisz, nie oznacza że tego nie ma. Mnie też nie widziałeś.
Wielu innych osób stąd (czyli z grupy usenetowej) też nie widziałeś. Czy
uważasz, że ja (i te osoby) nie istnieją? W takim praypadku gratuluję
schizofrenii.

Może mały test: Odpowiedz autorytatywnie sam: czy na serwerze
news.polsl.gliwice.pl widzisz jakieś inne grupy poza pl.*? Czy możesz
powiedzieć, ile takich grup tam jest? Czy to oznacza, że ich nie ma?

Gdybyś nie wiedział, to autorytatywne informacje możesz uzyskać ode
mnie, jako administratora tego serwera. To jak, robimy zakłady? ;-)

Gramy dalej?

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
Biologia poucza, ze jesli cie cos ugryzlo, to niemal pewne,