KONIEC DYSKUSJI (z mojej strony)

Autor: Tomasz Płókarz (tolep_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 19:41:49 MET DST

Andrzej Bort
... zblizyl sie do sedna!

KONIEC DYSKUSJI

Jesli do tej pory nie bylo to czytelne, to sprobuje jeszcze raz:

Nie wierze w mozliwosc usuniecia pedofilii z internetu - ani skutecznego
lapania osob ja rozpowszechniajacych. Nie wierze w powazne zaangazowanie
sie Policji itp. w takie dzialania, poniewaz nie mozna na tym zbic kapitalu
politycznego, a jedynie narazic sie na zarzut "oszolomstwa", co mnie wlasnie
spotkalo.

Cel, z ktorego osiagniecia bylbym zadowolony, to maksymalne zepchniecie do
getta tego zjawiska. Chodzi o niemozliwosc znalezienia tego typu materialow
bez dlugotrwalego i wymagajacego wysilku poszukiwania. Srodkiem do tego celu
jest, w moim przekonaniu, odpowiednie naglosnienie sprawy, a wiec sklonienie
osob, ktore maja takie mozliwosci, do podjecia odpowiednich dzialan.

Ciesze sie, ze mialem (mimo wszystko) przyjemnosc wymiany pogladow z
wybitnymi fachowcami - praktykami.

Pozdrawiam Panow serdecznie.

--
   Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,