Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Mirosław `Jubal' Baran (baran_at_knm.org.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 18:30:52 MET DST

PT "Tomasz Płókarz" <tolep_at_box43.gnet.pl> pisze:

> Bezpodstawne i absurdalne. Koniec argumentow, wiec ustawiamy sobie kukielke
> i wbijamy szpileczki?

> I mam udowadniac, ze nie jestem wielbladem?

> O, figa!

O, proszę, nie podoba się? A to, żeś Pan zafundował coś znacznie
gorszego administratorom w ICM, tego już Pan nie dostrzegasz, prawda?

Jubal

PS. Lepszego dowodu na bolszewizm jak Pana strony www to ja w życiu nie
widziałem ;-)

--
_____   ,.--.   [.alchemy.| mailto:baran_at_knm.org |.Jubal......] ____
_____  /o`,- ). [.........| .pl = http://abyss.l |.Mirosław L.] ______