Re: Odp: Odp: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 18:58:56 MET DST

"Tomasz Płókarz" <tolep_at_box43.gnet.pl> wrote:
> Ani mysle, poniewaz:
> 1. Grupa alt.binaries.pictures.pictures.erotica.pre-teens i pare innych nie
> znalazla sie na serwerze ICM za przyczyna krasnoludkow. Jestem moze luserem,
> ale tego jestem prawie pewien.

Sugerujesz, że tamtejszy admin ją założył? Rzeczywiście, pojęcia o
usenecie to Ty nie masz ani za grosz.

> 2. W czym zawinilem "uzytkownikom usenetu"? - nie pojmuje.

Tak, tak. Lepiej chować głowę w piasek. I nie wiedzieć, ile dobrego dla
polskiego internetu zrobił ICM i jego admini. Ale w końcu pornografia to
chodliwy temat. I można na tym temacie karierę zrobić, co nie?

> 3. Prosze wybaczyc, "RZ" to nie sa dzieci...

Ty też nie jesteś dziecko, przynajmniej wiekowo. A i tak się zachowujesz
jak dziecko. Owi redaktorzy z "Rzeczpospolitej" podobnie.

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
Not all men who drink are poets.  Some of us drink because we aren't poets.