Re: Odp: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Andrzej Bort (bort_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 18:53:20 MET DST

"Tomasz Płókarz" <tolep_at_box43.gnet.pl> wrote:
> Mieszkam w Poznaniu, a nie w Wawie... Nie jestem prawnikiem ani
> informatykiem. Nie wierzylem w skutecznosc dzialania jednoosobowego. Nie
> potrafilbym udzielic nikomu z "organow" (uzywajac fachowej terminologii,
> oczywiscie) odpowiedzi na pytanie: "Co to jest serwer?" albo "Co to jest
> grupa news"? To wszystko Cie dziwi?

Uważasz, że lepiej napleść co ślina na język przyniesie, a potem "po
cichu" się z tego wycofać, czekając na rozwój sytuacji, i po to, by
ewentualnie znowu "przypierdzielić z grubej rury"?

P.S.
TPSA w Poznaniu powinna mieć jakichś prawników. W Poznaniu (na Uniwerku,
Politechnice czy w MANie jest wielu fachowców, którzy od strony
technicznej potrafiliby wyjaśnić ewentualne wątpliwości czy problemy.
Ale nie. Lepiej zorganizować krucjatę, nie?

--
Andrzej Bort, bort<at>polsl.gliwice.pl   *** My personal opinions ***
The best way to accelerate a Windows is at 9.8 m/(s*s)