Re: Odp: Odp: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Michał Grotthuss (Zmichalg_at_gazeta.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 04:39:44 MET DST

Tomasz Płókarz wrote:

> Michał Grotthuss wrote:
>
> [CIACH]
>
> Ani mysle, poniewaz:
> 1. Grupa alt.binaries.pictures.pictures.erotica.pre-teens i pare innych nie
> znalazla sie na serwerze ICM za przyczyna krasnoludkow. Jestem moze luserem,
> ale tego jestem prawie pewien.

Wstawka dla luserow. Nieluserzy moga nie czytac ;-).
Zawartosc (posty) grupy, o ktorej piszesz, jak i wielu innych wymieniana
jest miedzy newsserwerami automatycznie bez udzialu admina. Ponadto
grupa ta, jak i wiele innych, nie jest moderowana, a jesli jest, to
moderatorem jej nie jest nikt z ICM'u chyba, ze ja czegos nie wiem.
Koniec wstawki dla luserow. Dalej moga czytac wszyscy.

Jedyna ”wina” ICM'owcow polegala na tym, ze nie ... przejrzeli (w
przeciwienstwie do Ciebie) tych grup (ani kilkunastu tysiecy innych)
wczesniej i musza (wg. Ciebie) poniesc konsekwencje (przynajmniej
moralne) za szerzenie pornografii, za wredne oprogramowanie newsserwerow
wymieniajacych miedzy soba sprosne posty.
Czyli mlynarz zawinil, kowala powiesili ...

> 2. W czym zawinilem "uzytkownikom usenetu"? - nie pojmuje.
Poprawka: nie tylko Usenetu, ale calej Sieci.
A zawiniles wywolaniem zenujacej dyskusji (bynajmniej nie donosem do
RzP).
Mi nie chodzi o to czy ktos lubi takie czy inne porno, czy uwaza je za
zle, czy i jak powinno sie z nim walczyc i czy lubi taka czy inna
cenzure.
Odpowiedz mi na jedno pytanie: po jasna cholere rozglosiles calemu
swiatu, kto doniosl do RzP na ICM?????
Bo tego nijak nie jestem w stanie zrozumiec!!!!! Potrzebna Ci ta
reklama????? Co chciales osiagnac poza poinformowaniem opinii publicznej
(w osobie RzP) o pornopostach na ICM'ie????? Czy Twoja wrodzona duma i
poczucie wlasnej wartosci ucierpialoby na tym, gdybys nie umiescil na
swojej stronie tego durnego link czy nie rzucil tematu na usenet?????
Nie wystarczylo zamknac buzi na klodke?????
I jeszcze ten zalosne tematy: ”pognebilem ICM”, ”walczylem z
pornografia”.
Czy ty nie cierpisz przypadkiem na manie wielkosci. Zglos sie szybko do
specjalisty. We wczesnym stadium to jest uleczalne.

> 3. Prosze wybaczyc, "RZ" to nie sa dzieci...
No tak. Tu masz racje. Ich nie musisz przepraszac. W koncu od tega sa,
ze powinni sprawdzac co za idiota i co im podtyka do druku. A jak nie
umieja, to nie mozna ich za to przepraszac.

Michas