Odp: Odp: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Tomasz Płókarz (tolep_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 17:47:46 MET DST

Michał Grotthuss wrote:

[CIACH]
> A teraz lepiej bedzie jesli publicznie przeprosisz:
> - ICM i tamtejszych adminow za zarzut szerzenia pronografii
> - uzytkownikow Usenetu za te cala awanture
> - redakcje RzP za ulatwienie im wystawienia sie na publiczne posmiewisko

Ani mysle, poniewaz:
1. Grupa alt.binaries.pictures.pictures.erotica.pre-teens i pare innych nie
znalazla sie na serwerze ICM za przyczyna krasnoludkow. Jestem moze luserem,
ale tego jestem prawie pewien.

2. W czym zawinilem "uzytkownikom usenetu"? - nie pojmuje.

3. Prosze wybaczyc, "RZ" to nie sa dzieci...

--
   Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
   - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl