Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Tomasz Płókarz (tolep_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 16:50:44 MET DST

> Widzisz... Jeśli dalej trzymać się analogii, to na razie wykazałeś, że na
> ścianie domu wywieszona była tabliczka ,,tu znajduje się burdel''. Tylko w
> środku było pusto, bo policja dawno już tę placówkę zlikwidowała, zostały
> tylko gołe ściany.
>
> Jak to?
>
> Ano, sami dziennikarze, wielu ludzi zaprawionych w wyszukiwaniu dziwnych
> rzeczy próbowało odnaleźć inkryminowane pedofilskie materiały, ale zostały
> po nich tylko puste nazwy grup, bez żadnej zawartości...
>
> Zresztą to było w rzplitej. Napisali długaśny artykuł o tym, że jakiś
> [...]

Wyraznie mnie prowokujesz, zebym Ci wyslal na priva zdjecia , o ktore
chodzilo, a potem mnie oskarzysz pewnie o ich rozpowszechnianie? Dziennikarz
z "Wyborczej" napisal "sa rzeczywiscie straszne". To tez jest przeczulony
agent pana papieza? A moze sadzisz, ze wyslalem mu zdjecia mich stosunkow z
wlasnymi dziecmi, ktorych nigdy na grupach nie bylo? Grupa, z ktorej
pochodzily te JPGi, juz nie jest dostepna na ICM. Nie byla juz dostepna
nastepnego dnia po moim donosie do Rzeczpospolitej, wiec nikt tego sprawdzic
nie mogl.
Inni zarzucaja mi na tej grupie reklamowanie pewnych adresow. Jestem juz
wiec skolowany.... albo rybki, albo akwarium.

--
   Napisal Tomasz L. Płókarz (Plokarz) ,
   - ktorego strona internetowa ma adres http://www.tolep.w.pl