Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 17:47:35 MET DST

On 99.08.24 Tomasz Płókarz pressed the following keys:

> Kula w plot. Nie obchodzi mnie, co jest na serwerach. Chce przestrzegania
> istniejacego prawa.
> W ZADNYM WYPADKU NIE CHCE PANSTWOWEJ KONTROLI _PREWENCYJNEJ_ !!!!!

Taaak...? Czy używanie słowa pedofilia jest zakazane? Czymże jest zmuszanie
administratorów serwera news do sprawdzania nazw grup pod kątem
występowania słowa pedofilia, jak nie prewencyjną cenzurą? Czymże jest
zmuszanie administratora serwera news do przeglądania treści artykułów
własnym kosztem w tempie 40 na sekundę, jak nie cenzurą prewencyjną na
koszt cenzurowanego obywatela?

Ściganie przestępstw w świetle istniejącego prawa, to ściganie rzeczywiście
popełnionych przestępstw, przez ludzi do tego powołanych. Jeszcze nigdy nie
słyszałem, żeby producenta noży, sklep z AGD, komiwojażera oskarżano o
współudział w morderstwie, albo zmuszano do przeprowadzania drobiazgowego
wywiadu środowiskowego u osoby, której chcą sprzedać nóż. A przecież noże to
najczęściej chyba używane narzędzie zbrodni?

Ty mówisz o cenzurze prewencyjnej, takiej samej jak za komuny...

Zgodnie z dzisiejszym prawem, powinieneś zgłosić ten przypadek do
odpowiednich służb, a one powinny się tym zająć. I wiesz co? Naprawdę się
tym zajmują, bo jak już w innym miejscu zaznaczyłem, brałem już udział w
policyjnej akcji mającej na celu zebranie dowodów przeciwko osobie
rozpowszechniającej pornografię dziecięcą.

Ale po co, lepiej narobić szumu, zrobić z siebie bohatera, oczerniając
uczciwych, pracujących społecznie (sic!) ludzi i nie osiągnąć dokładnie
nic.

rrw

--
signature intentionally left blank