Re: Odp: Odp: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 01:43:27 MET DST

On Tue, 24 Aug 1999 15:47:46 GMT, Tomasz Płókarz wrote:

>Ani mysle, poniewaz: [..]
>2. W czym zawinilem "uzytkownikom usenetu"? - nie pojmuje.

zdaje sie ze zniknelo alt.*, bo sie ktos czepil do jednej grup.
A jak ktos sobie lubil poczytac alt.models.boat.sail ?

>3. Prosze wybaczyc, "RZ" to nie sa dzieci...

Ciekawe co by bylo gdybym napisal ze RzP jest wspolwinna
przestepczosci, bo gdzies tam jest ogloszenie "sprzedam Audi 100 na
bialych tablicach". A to przeciez nielegalne, zabronione, karalne
i moralnie naganne.
No coz - moze by zaczeli sprawdzac co ludzie pisza w ogloszeniach.
A ja bylbym uparty - troche telefonow, nadzialbym sie kiedys na
takiego co "ale to auto ma biale tablice", albo "panie, wszystko
kupie, byle papiery byly dobre". I dawaj artykul do konkurencyjnej
gazety. I co - zlikwidowalaby RP ogloszenia? No coz - na szczescie
dla siebie prawie ich nie ma :-)

J.