Re: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Robert R. Wal (rrw_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 24 Aug 1999 - 15:51:14 MET DST

On 99.08.24 Tomasz Płókarz pressed the following keys:

> Analogia niezbyt dokladna.
> Jesli ktos z lokatorow mojej kamienicy wywiesi SZYLD w oknie: "tu prowadze
> dzialalnosc przestepcza".... A ja w dodatku pelnie funkcje portiera....

Widzisz... Jeśli dalej trzymać się analogii, to na razie wykazałeś, że na
ścianie domu wywieszona była tabliczka ,,tu znajduje się burdel''. Tylko w
środku było pusto, bo policja dawno już tę placówkę zlikwidowała, zostały
tylko gołe ściany.

Jak to?

Ano, sami dziennikarze, wielu ludzi zaprawionych w wyszukiwaniu dziwnych
rzeczy próbowało odnaleźć inkryminowane pedofilskie materiały, ale zostały
po nich tylko puste nazwy grup, bez żadnej zawartości...

Zresztą to było w rzplitej. Napisali długaśny artykuł o tym, że jakiś
anonim przysłał im materiały pedofilskie i że na ścianie domu, który
wskazał napisane jest ,,Burdel''.

Wszystko podane w taki sposób, żeby skrzętnie ukryć fakt, że nikt nie jest
w stanie nawet zweryfikować Twoich oskarżeń.

> Oczywiscie, oburzenie staram sie zrozumiec. Po liczbie bluzgow, jakie na
> mnie spadaja, wydaje mi sie, ze naruszylem jakies tabu lub szturchnalem
> swieta krowe. (przepraszam)

Nie. Jesteś po prostu pieniaczem, na dodatek głupim. Jesteś z tych, co to
gotowi są iść na policję i donieść na warsztat samochodowy, bo tam napisane
jest, że robią tłumiki, a przecież każdy wie, że do takiego tłumika
wystarczy dokręcić pistolet i już ktoś zginie.

rrw

--
signature intentionally left blank