Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 18:05:13 MET DST

"Tomasz Płókarz" <tolep_at_box43.gnet.pl> writes:

> Wyraznie mnie prowokujesz, zebym Ci wyslal na priva zdjecia , o ktore
> chodzilo, a potem mnie oskarzysz pewnie o ich rozpowszechnianie?

Przestepstwem jest rozpowszechnianie takich zdjec nawet na wyrazne żądanie
odbiorcy, a nie tylko jako odpowiedz na prowokacje.

Sytuacja - w swietle polskiego prawa jest w tej chwili taka - admini
ICMu nie popelnili przestepstwa, poniewaz po uzyskaniu informacji, ze
okreslone grupy na ich serwerze moga potencjalnie zawierac niezgodne
z prawem tresci, usuneli te grupy. W tej chwili trudno stwierdzic, czy
rzeczone grupy rzeczywiscie takie tresci zawieraly, tak czy owak
nieswiadome nieuniemozliwienie rozpowszechniania takich materialow
przestepstwem nie jest.

Ty zas jestes przestepcą, rozpowszechniajacym zakazane prawem materialy.

Moze uwazasz, ze nie jest tak jak napisalem?

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator