Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Krzysztof Czuma (czuma_at_elektron.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 10:42:08 MET DST

Dzien dobry,

On Thu, 19 Aug 1999, Grzegorz Bolek wrote:

> Wlasnie dostalem nowa Rzplita.
> Wydrukowali wiekszość wypowiedzi, miło z ich strony.
> Zaznaczyli ze nie sa to wybiorcze teksty tylko generalny ton wypowiedzi.
> I co ?
> Moze doszli do wniosku ze sie pomylili, ze to oni sa nie wporzadku?

"Rzeczpospolita" doszla do slusznego wniosku, ze skoro wiekszosc jest
przeciw nim, to oni maja racje. Ja sie z nimi zgadzam, bo mozna latwo
statystycznie wykazac, ze wiekszosc z reguly racji nie ma.

Co zas do meritum sprawy, chcialbym podzielic (przynajmniej w czesci)
stanowisko "R".

- W imie swobody wymiany informacji i pogladow uwazam, ze nikt nie
powinien sie wtracac w to, co wystawia prywatny komercyjny provider.
Nawet, jesli to sa materialy obsceniczne.

- Inna sprawa, kiedy wystawia instytucja finansowana z naszych podatkow
(ICM, NASK, TPSA itp.itd.). Wydatki publiczne powinny byc mocno
uzasadnione. Ja nie widze zadnego dobrego powodu zeby bulic kase na
pornografie. Sam nie kupuje i nikomu nie zabraniam. Ale nie chce, zeby
mnie zmuszano do placenia za takie materialy.

Krzysztof Czuma