Re: oswiadczenie UW

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 09:57:03 MET DST

On Wed, 18 Aug 1999 23:59:35 +0200, Wojtek Sylwestrzak
<W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl> wrote:

>wysylam jeszcze, mam nadzieje, ze to juz koniec tego watku,
>oficjalne oswiadczenie rzecznika UW w sprawie publikacji w RzP.
>Slyszalem, ze zostalo ono wyslane do redakcji tej gazety.

A trzeba było sobie darować. Dla tych niedouczonych pismaków otrzymanie
listu z nagłówkiem "Uniwersytet Warszawski" to zaszczyt, na który sobie
niczym nie zasłużyli. Zwłaszcza nie ma co się przed nimi tłumaczyć, USENET
istnieje już od wielu lat, był czas na nauczenie się zasad jego
funkcjonowania. W takich sprawach powinno IMHO publikować się ostrą
polemikę i żądanie przeprosin, a nie tłumaczenia.

Pozdrowienia

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"More than 700 chemicals are used to manufacture a PC,
 about half of them toxic." Joan Lowy