Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 11:37:00 MET DST

Krzysztof Czuma napisal(a) dnia [19 Aug 1999]:

>- Inna sprawa, kiedy wystawia instytucja finansowana z naszych podatkow
>(ICM, NASK, TPSA itp.itd.). Wydatki publiczne powinny byc mocno
>uzasadnione. Ja nie widze zadnego dobrego powodu zeby bulic kase na
>pornografie. Sam nie kupuje i nikomu nie zabraniam. Ale nie chce, zeby
>mnie zmuszano do placenia za takie materialy.

Owszem, ale w tym przypadku serwis _nie_ był finansowany przez uczelnię,
patrz post <8E22A456Cmuhligusedupl_at_news.cto.us.edu.pl>:
"
na prosbe Wojtka Sylwestrzaka, ktory wyjasnil mi, ze serwer sunsite (na
ktorym dziala serwer news) nie jest finansowany z pieniedzy podatnikow,
informuje, ze rozumiem, iz KBN i budzet Panstwa nie byl zaangazowany w
utrzymywanie serwisu, ktory spowodowal ukazanie sie artykulu w
"Rzeczpospolitej" i pozniejsza dyskusje.
"

--
					(moskit_at_irc.pl)