Re: Rzepa kontra Newsy na ICM again

Autor: Grzegorz Bolek (gbolek_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 11:57:20 MET DST

Krzysztof Czuma wrote:

> Dzien dobry,

> "Rzeczpospolita" doszla do slusznego wniosku, ze skoro wiekszosc jest
> przeciw nim, to oni maja racje. Ja sie z nimi zgadzam, bo mozna latwo
> statystycznie wykazac, ze wiekszosc z reguly racji nie ma.

A mozna poprosic o ten dowód? Bo ja twierdze ze powyzsze to wierutna
bzdura .
Fakt ze jeszcze wogole istniejemy jako cywilizacja zawdzieczamy zdrowemu
rozsadkowi wiekszosci,
a nie swialtlemu przewodnictwu kasty wiedzacych !

> Co zas do meritum sprawy, chcialbym podzielic (przynajmniej w czesci)
> stanowisko "R".
>
> - W imie swobody wymiany informacji i pogladow uwazam, ze nikt nie
> powinien sie wtracac w to, co wystawia prywatny komercyjny provider.
> Nawet, jesli to sa materialy obsceniczne.

Tylko ze ICM nie wystawia newsow tylko je przekazuje, a to spora roznica

zGreg