Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hotmail.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 00:27:21 MET DST

Moi <Moi_at_w.pl> napisalo w wiadomosci:
> Interesuje mnie
> stan faktyczny. Jesli TePSA z tytulu ekonomii skali moze odstapic
> od pobierania abonamentu za dostep do internetu, bo rownowazy
> go wzmozony zysk z sieci PSTN uzyskany tanim kosztem [...]

Oooo! Nareszcie Moi zrozumialo, ze jednak TP S.A. nie pobiera oplaty za
dostep do internetu, tylko za polaczenie telefoniczne. Szkoda, ze tyle
miesiecy trwalo, zanim dotarlo. Ale lepiej pozno niz wcale.

Nikt nie neguje, ze TP S.A. zbija kase na polaczeniach generowanych dzieki
istnieniu 0202122. Bartowi chodzilo tylko (IMO) o to, zeby wreszcie Ci
udowodnic, ze Internet dostepny przez 0202122 jest i byl calkowicie
bezplatny, a jedyna oplata to tylko _za_polaczenie_ do numeru dostepowego
(czyli do sieci teleinf.). Bart ma oczywiscie racje i mam nadzieje, ze Ty
wreszcie tez to pojales.

--
./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl