Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 12:19:10 MET DST

Przemyslaw Popielarski <premax_at_hotmail.pl> wrote...
> Nikt nie neguje, ze TP S.A. zbija kase na polaczeniach generowanych dzieki
> istnieniu 0202122. Bartowi chodzilo tylko (IMO) o to, zeby wreszcie Ci
> udowodnic, ze Internet dostepny przez 0202122 jest i byl calkowicie
> bezplatny, a jedyna oplata to tylko _za_polaczenie_ do numeru dostepowego
> (czyli do sieci teleinf.). Bart ma oczywiscie racje i mam nadzieje, ze Ty
> wreszcie tez to pojales.

O co Bartowi chodzilo, tego nie wie nikt. W kazdym razie niczego nie
udowodnil.
Ale trafilem wreszcie na zlotousta osobe, ktora mi wyjasni (mam nadzieje)
swoja wlasna antynomie : TePSA zbija kase za darmo. Masz szanse na Nobla
z ekonomii (finansowe perpetuum mobile?).

Pozdrawiam,

Moi