Re: co sie dzieje z polskim infoseekiem ?

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Wed 23 Jun 1999 - 09:28:14 MET DST

Przemyslaw Popielarski wrote:
>Nikt nie neguje, ze TP S.A. zbija kase na polaczeniach generowanych dzieki
>istnieniu 0202122. Bartowi chodzilo tylko (IMO) o to, zeby wreszcie Ci
>udowodnic, ze Internet dostepny przez 0202122 jest i byl calkowicie
>bezplatny, a jedyna oplata to tylko _za_polaczenie_ do numeru dostepowego
>(czyli do sieci teleinf.). Bart ma oczywiscie racje i mam nadzieje, ze Ty
>wreszcie tez to pojales.

Przestańcie, naprawdę przestańcie bo ta dyskusja się ciągnie miesiącami,
żadnego efektu nie przyniesie i zawsze będą dwa obozy i dwa poglądy na
ten temat. Powrócić będzie można do niej dopiero jak cena za połączenie
z 0202122 będzie różna od rozmowy lokalnej, skoro ani cenniki TPSA ani
logika do nikogo nie przemawiają.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-