Re: ORBS, jeszcze raz

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_bezspamu.cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 10 Jun 1999 - 23:52:36 MET DST

Szymon Sokol napisal:
> Wręcz przeciwnie: i bardzo niedobrze. Chyba że podchodzisz do sprawy
> tak: "To bardzo niedobrze, że ludzie instalują kraty w oknach i
> alarmy przeciwwłamaniowe, bo mnie na to nie stać - dopóki nikt z
> sąsiadów ich nie miał, mieliśmy równe szanse paść ofiarą złodziei, a
> teraz na pewno wybiorą mnie jako nieufortyfikowanego..."

Niezupelnie: ORBS jest jak facet, ktory na mysl o napadach
dokonywanych przy pomocy BMW, zaczal latac po swiecie
i spisywac wlascicieli wszystkich BMW. Nastepnie sie zastrzegl,
ze on tylko spisuje adresy, a za wybicie szyb w oknach odpowiadaja
tylko uzytkownicy spisu.

--
Jacek
P.S. Na uzytkownikow ORBS jest sposob: po odbiciu sie listu