Re: Oprogramowanie do GSM sprzedam tanio

Autor: Adam Nojszewski (adam_at_nojszewski.priv.pl)
Data: Thu 10 Jun 1999 - 23:59:43 MET DST

jh_at_rsi.pl wrote:

> Mam prośbę do czytelników tej grupy - forwardnijcie to razem ze mną
> na abuse_at_...

Puscilem to na abuse_at_tpnet.pl i admin_at_friko.onet.pl, bo nie wiem, czy
maja abuse

Moze by tak wprowadzic obowiazek posiadania przez providera (typu onet,
polbox, tpsa itp) adresu abuse? To by znacznie uproscilo sprawe. (moze
takie adresy ma kazdy, a ja poprostu nie wiem)

Swoja droga, to nie zazdroszcze adminom friko i abuse tpnetu - chyba
zaflodowalismy im skrzynki ...

uzdrawiam

--
Adam Nojszewski
at net communications                    0501-198070