Re: ORBS, jeszcze raz

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 09 Jun 1999 - 14:00:09 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 8 Jun 99 o godz. 17:55, smarkacz napisal(a):

:> Rozumiem - takie jednak są po prostu fakty. U nas mało kto korzysta z
:> ORBS (w większości przypadków dlatego, że przez chorą sytuację nie
:> może sobie na to pozwolić). Gdzie indziej jednak jest inaczej i
:> wylądowanie w ORBS czy innym RBL tam oznacza jakby nieco więcej.
: Moi uzytkownicy wysylaja duzo poczty za granice. Od kiedy mnie wpisali do
: ORBSa nie zauwazylem, zeby jakas poczta sie odbila z tego powodu (a dostaje
: na postmastera kopie wszystkich zwrotow). Wiec moze jednak nie tak wielu
: korzysta z ORBSa - i bardzo dobrze...

Wręcz przeciwnie: i bardzo niedobrze. Chyba że podchodzisz do sprawy
tak: "To bardzo niedobrze, że ludzie instalują kraty w oknach i
alarmy przeciwwłamaniowe, bo mnie na to nie stać - dopóki nikt z
sąsiadów ich nie miał, mieliśmy równe szanse paść ofiarą złodziei, a
teraz na pewno wybiorą mnie jako nieufortyfikowanego..."

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) --  Network Manager                        B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O