Re: ORBS, jeszcze raz

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 11 Jun 1999 - 12:05:35 MET DST

Jacek Pietraszek <pmpietra_at_bezspamu.cyf-kr.edu.pl> wrote:
: Szymon Sokol napisal:
:> Wręcz przeciwnie: i bardzo niedobrze. Chyba że podchodzisz do sprawy
:> tak: "To bardzo niedobrze, że ludzie instalują kraty w oknach i
:> alarmy przeciwwłamaniowe, bo mnie na to nie stać - dopóki nikt z
:> sąsiadów ich nie miał, mieliśmy równe szanse paść ofiarą złodziei, a
:> teraz na pewno wybiorą mnie jako nieufortyfikowanego..."

: Niezupelnie: ORBS jest jak facet, ktory na mysl o napadach
: dokonywanych przy pomocy BMW, zaczal latac po swiecie
: i spisywac wlascicieli wszystkich BMW. Nastepnie sie zastrzegl,
: ze on tylko spisuje adresy, a za wybicie szyb w oknach odpowiadaja
: tylko uzytkownicy spisu.

Raczej nie BMW, tylko pał baseballowych, albo broni palnej. BMW to
samochód jak każdy inny, dlaczego nie Fiat lub Mercedes? Open relay
to nie jest komputer jak każdy.

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) --  Network Manager                        B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O