Re: Czy poczta e-mail ma gorszy status od listu i czy mozna ja niedoreczac ??

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 12 Feb 1999 - 13:22:07 MET

In pl.listserv.polip Expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote:

: Mam taka konstrukcje.
: Adres e-mail identyfikuje jednoznacznie uzytkownika

I już tu konstrukcja się wali.

: Odpowiedz mi jedynie czy akceptujesz kasowanie prywatnej poczty przez
: administratora ?

Oczywiście.

: Nie wiem czy ktos probowal, ale napisz co sadzisz o tym, zapytam sie w
: komisji UE, tam sie generalnie tym zajmuja na cala europe.

Komisja UE to mi może - uczciwszy uszy - skoczyć na kant spodni.

: Juz to powtarzam. Ja nie ma ochoty sprawdzac, ze a_at_cos.tam to konto 2
: misieczne, a b_at_cos.tam to na 2 lata , a jeszcze inne na 7 dni.

Śmierć frajerom.

: Jezeli masz podpisany kontrakt to wiesz co tam pisze, jezeli nie masz
: kontraktu to masz zapewnic relay i archiwizowac poczte i dac
: autoresponder,

A kto/co mi każe?

: Maja podobno zostac wprowadzone obowiazkowe kaucje dla ISP obslugujacych
: serwery e-mailowe, aby mozna bylo dochodzic roszczen za szkody
: wynikajace z niedoreczania poczty, ujawnienia i naruszenia tajemnicy
: korespondencji.

U Was czy u nas?

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -