Re: Czy poczta e-mail ma gorszy status od listu i czy mozna ja niedoreczac ??

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 12 Feb 1999 - 12:31:05 MET

Expert <expert_at_friko.onet.pl> writes:

> Adres e-mail identyfikuje jednoznacznie uzytkownika (mozna przeszukac
> DejaNews)

Co powiesz o adresie np. support_at_nazwa.firmy, lub
liceum20_at_jakis.tam.dostep.do.sieci ?

> Fizycznie odbywa sie to tak jak likwidacja firmy ISP.
> Przyjezdzaja samochody ciezarowe, laduje sie sprzet, wyposazenie biura,
> szafy, fotele, komputery, drukarki itp., itd. i calosc sie gdzies
> przewozi . Jak firme likwiduje komornik to szuka nabywcy na sprzet
> i daje ogloszenie o licytacji.
> I wierz mi , malo kto ma czas sprawdzac, czy na dyskach jest baza danych
> z poczta e-mail uzytkownikow systemu.
> Bylem z wlasnej inicjatywy na 2 takich przetargach i na dyskach byly
> handlowe bazy danych , masa smieci i kto to wylicytowal to dostawal te
> bazy za darmo.

Nie wiem jak likwidacja akurat tamtych ISP, ale zwykle jest tak, ze
jesli ktos kupuje jakas firme (np. upadajaca), to dane zawarte na dyskach
sa mu niezbedne, zeby firma po przejsciu w inne rece mogla dalej
pracowac. Np. zeby pracownicy dostali pensje, umowy byly realizowane,
a podatki odprowadzone. Wiec kasowanie tych dyskow raczej nie wchodzi
w rachube.

> Czy jak jest licytacja kaset video, komputerow to obsluga najpierw
> kasuje te kasety, formatuje dyski ???

Dlaczego mieliby to robic? Kaseta z filmem i licencja ma wieksza
wartosc niz skasowana kaseta (ktora nie ma wartosci komercyjnej
w ogole).

> I ktory system ma sprawdac czy wchodzisz z konta 7-dniowego czy
> rocznego.

A co go to obchodzi? Sam musisz wiedziec jakiego konta uzywasz.

--
Krzysztof Halasa